Açıklamada, “Bu satış büyümesi, önceki yıla kıyasla çok güçlü bir fiyat artışından kaynaklandı. Tüketici Markaları İş Birimi satışları ise 2023 mali yılında toplam 10.565 milyar euro olarak gerçekleşti ve satışlar organik olarak yüzde 6.1 oranında arttı” denildi. Henkel CEO’su Carsten Knobel ise şunları söyledi: “Zorlu piyasa koşullarına rağmen 2023’te büyüme stratejimizi istikrarlı bir şekilde ileriye taşıdık ve uygulanmasına da hız verdik. Çok güçlü organik satış büyümesi sağladık ve kârlılığı önemli ölçüde artırdık. Bu sayede, yılın başında yaptığımız öngörüyü aşmış olduk. Bu başarılı gelişme, Yapıştırıcı Teknolojileri ve Tüketici Markaları tarafından birlikte gerçekleştirildi.”
Related Posts
Fon yatırımı için hangi yol haritası takip edilmeli?
- Hayati Karagöz
- 26 Kasım 2024
- 3 min
- 0
İyi Gelir Kurucu Ortağı Prof. Dr. Serra Eren Sarıoğlu ve Marmara Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof.…
Türkiye’nin kruvaziyer karnesi: 1,8 milyon yolcu taşındı
- Hayati Karagöz
- 24 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye'nin kruvaziyer turizminin yılın ilk 10 ayında yaklaşık 1,8…
İstanbul’da suya zam yapıldı
- Hayati Karagöz
- 24 Kasım 2024
- 2 min
- 0
İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Meclisinde, su fiyatlarına yüzde 17,5 zam yapılırken, Tüketici Fiyat Endeksi (TÜFE)…